Retouren

RETOUR

Kan ik producten retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@woodstyles.be . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe kan ik een product retourneren?
Door op de knop te klikken die u onderaan deze pagina vindt. Print dit ingevulde formulier voordat u op ‘Verzend het verzoek’ klikt. Het geprinte formulier voegt u bij het pakket. Na ontvangst beoordelen wij het product en bij goedkeuring krijgt u natuurlijk uw geld terug. De retourkosten zijn voor uw rekening.

Lukt het invullen van het formulier niet? Stuur dan een e-mail naar info@woodstyles.be. Vermeld in deze mail in ieder geval het ordernummer, uw telefoonnummer en natuurlijk de reden van retourneren. Het meezenden van enkele foto’s juichen wij toe.

Wat kost het retourneren?
U kiest zelf een koerier die het product naar ons terugbrengt. Woodstyles vergoedt deze kosten niet. Suggestie: koeriersdienst “Brenger koeriersdiensten” (www.brenger.nl/nl).

De retourkosten kunnen hoger uitvallen dan de bezorgkosten. Dit komt omdat Woodstyles een deel van de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.

ANNULEREN

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht u uw bestelling tussentijds willen annuleren, dan kunt u dit mailen naar info@woodstyles.be met vermelding om welke order het gaat. Echter kunnen wij niet beloven dat annuleren altijd lukt. Zodra de bestelling al overgedragen is aan de transporteur kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Zodra u dan uw bestelling binnen heeft, kunt u hem wel retourneren (zie hierboven de retourregels).

Zitten er kosten verbonden aan het annuleren?
Als de order nog niet in behandeling is genomen, zitten er geen kosten aan. Uitzondering is wel wanneer u heeft betaald met een creditcard. De creditcard kosten (1,8% van de aankoopsom) worden niet vergoed en zijn dan voor uw eigen rekening.

 

GARANTIE

Wanneer valt een product onder garantie?
Ondanks dat Woodstyles u de beste kwaliteit wil bieden, kan het natuurlijk gebeuren dat een product kapot is. Wanneer dit het geval is, kunt u ons een e-mail sturen. Vermeld in de mail in ieder geval het ordernummer en uw telefoonnummer en voeg foto’s van de schade toe. Wij zullen altijd streven naar een passende oplossing.

Woodstyles verkoopt veelal houtproducten. Deze producten zijn nog onbehandeld. U dient ervoor te zorgen dat u uw houtproduct op korte termijn behandelt. Hiermee voorkomt u vuil en vocht. Ook zorgt dit ervoor dat het hout zo minimaal mogelijk gaat “werken”.

Wat is het garantietermijn?
De wettelijke garantietermijn is twee maanden na aankoop. De aankoopdatum vindt u op uw factuur.